مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:102020-09-22سياسي

دفاع مقدس به هویت فرهنگی ملت ایران شکل داد


نمایشگاه عکس و تجهیزات دفاع مقدس در رشت افتتاح و مسئولان بر شکل گیری هویت فرهنگی ملت ایران در دفاع مقدس با واژه هایی همانند ایثار، شهادت و از خودشتگی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر سه شنبه به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس نمایشگاه عکس و تجهیزات بکار رفته در هشت سال دفاع مقدس در شرکت برق منطقه ای گیلان افتتاح شد.

الگوبرداری از دفاع مقدس در تمام ابعاد و عرصه ها بهمن داراب زاده مدیر عامل برق منطقه ای گیلان در حاشیه افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس در شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به اهمیت دفاع مقدس، اظهار کرد: برپایی چنین نمایشگاه هایی از دو منظر داخلی و خارجی حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تذکر و یادآوری دوران طلایی دفاع مقدس را بعد داخلی این نمایشگاه است، گفت: امروز امنیت، آسایش و آرامش موجود در جامعه را مدیون و مرهون رشادت، از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

داراب زاده تأکید کرد: الگوی ما در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی باید دفاع مقدس یعنی همان شهادت، شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی و جانفشانی باشد.

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان در ادامه به بعد خارجی برپایی چنین نمایشگاه هایی اشاره و تصریح کرد: ایستادگی پای انقلاب، حضور همیشگی در صحنه و جانفشانی برای حفظ از این کیان از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس به هویت فرهنگی ملت ایران شکل داد

دفاع مقدس به هویت فرهنگی ملت ایران شکل داد