مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-22اجتماعي

دفاع مقدس یک مدرسه و دانشگاه تربیتی است


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه دفاع مقدس یک مدرسه و دانشگاه تربیتی است، گفت: ایثار و رشادت های دوران دفاع مقدس از درس هر مدرسه و دانشگاهی موثر تر است، - ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه دفاع مقدس یک مدرسه و دانشگاه تربیتی است، گفت: ایثار و رشادت های دوران دفاع مقدس از درس هر مدرسه و دانشگاهی موثر تر است، چون تمام مبانی تربیتی که در آموزه های دینی، اسلامی و ایرانی وجود دارد در این کلاس هشت ساله نهفته است.

رشید قربانی امروز سه شنبه اول مهرماه در آیین نمادین زنگ ایثار و مقاومت که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دبیرستان شاهد شهیده ژیلا مقبل سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امسال وارد چهلمین سالگرد دفاع مقدس شده و باید بیش ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

قربانی با بیان اینکه دفاع مقدس از نگاه های مختلف و با رویکردهای مختلف قابل بررسی است؛ گفت: آموزش و پرورش با توجه به سنخیت و ماهیت کاری با نگاه تربیتی و تعلیمی به موضوع دفاع مقدس می نگرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس به لحاظ بعد نظامی، اجتماعی، بین المللی، فناوری و تکنولوژی و تربیتی از همه جوانب قابل بررسی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس یک مدرسه و دانشگاه تربیتی است

دفاع مقدس یک مدرسه و دانشگاه تربیتی است