مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-22بين الملل

تایوان، چین را به دست کشیدن از اقدامات تحریک آمیز فراخواند


به دنبال تحرکات اخیر و پس از آنکه یکی از مقام های چین آنچه را که یک مرزبندی دریایی ارزشمند و قابل احترام خوانده می شد رد کرد، تایوان امروز (سه شنبه) از چین خواست از اقدامات تحریک آمیزش دست بردارد و آن را به تهدید صلح متهم کرد.

- تایوان، چین را به دست کشیدن از اقدامات "تحریک آمیز" فراخواند به دنبال تحرکات اخیر و پس از آنکه یکی از مقام های چین آنچه را که یک مرزبندی دریایی "ارزشمند و قابل احترام" خوانده می شد رد کرد، تایوان امروز (سه شنبه) از چین خواست از اقدامات "تحریک آمیزش" دست بردارد و آن را به تهدید صلح متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از آنکه یکی از سخنگویان وزارت امور خارجه چین اعلام کرد هیچ خط میانه ای در تنگه تایوان وجود ندارد چرا که تایوان بخش جدایی ناپذیر از خاک چین است، جوزف وو، وزیر امور خارجه تایوان از پکن خواست تا به استانداردهای بین المللی متمدن بازگردد.

جوزف وو به خبرنگاران گفت: این خط میانه سال ها سمبل جلوگیری از درگیری های نظامی و حفظ صلح و ثبات در تنگه تایوان بوده است.

اظهارات وزارت امور خارجه چین معادل از بین بردن وضع موجود است.

وی در توییتی نوشت: من از جامعه بین الملل می خواهم تا جمهوری خلق چین را به خاطر اظهارات خطرناک و تحریک آمیز و اقدامات تهدیدکننده اش برای صلح محکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان، چین را به دست کشیدن از اقدامات تحریک آمیز فراخواند

تایوان، چین را به دست کشیدن از اقدامات تحریک آمیز فراخواند