مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-22سياسي

حشمتی: دلیل حضور ما در مسئولیت ها، رفع نیازهای مردم است


باید با تمام وجود مشکلات مردم را مورد توجه و پیگیری قرار دهیم و دلیل حضور ما در این مسئولیت و مسندها رفع حاجات و نیازمندی های مردم و مراجعین است و غیر از این حضور ما فلسفه ای ندارد.

- رییس کل دادگستری استان تهران گفت: باید با تمام وجود مشکلات مردم را مورد توجه و پیگیری قرار دهیم و دلیل حضور ما در این مسئولیت و مسندها رفع حاجات و نیازمندی های مردم و مراجعین است و غیر از این حضور ما فلسفه ای ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و رسانه دادگستری کل استان تهران، محمد جواد حشمتی در نشست شورای معاونین دادگستری تهران اظهار کرد: تعهد در انجام وظیفه بسیار مهم تر از ادای فریضه است؛ چرا که انجام آن نیازمند صرف وقت بیشتر، تلاش و کوشش مضاعف می باشد و خیلی از مشکلات جامعه و مردم را مرتفع و حل و فصل می نماید و بدین جهت اهمیت و ارزش فوق العاده ای نزد خداوند متعال دارد و مزد و پاداش آن نه تنها کمتر از انجام فرائض نیست؛ بلکه بیشتر هم می باشد.

رییس کل دادگستری استان تهران افزود: در مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و همچنین در سیره و روش سایر ائمه اطهار (ع) حفظ بیت المال و رعایت حق الناس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و متفرق شدن افراد از اطراف حضرت علی (ع) بدین معنی است که با بذل بیت المال نمی توان یارگیری نمود و این عزل و نصب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشمتی: دلیل حضور ما در مسئولیت ها، رفع نیازهای مردم است

حشمتی: دلیل حضور ما در مسئولیت ها، رفع نیازهای مردم است