مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:052020-09-22اجتماعي

یکم مهرماه، آغاز ثبت نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران


ثبت نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود از تاریخ یکم تا هفتم مهرماه انجام خواهد شد.

- ثبت نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران که به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود از تاریخ یکم تا هفتم مهرماه انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی کانون زبان ایران ، زبان آموزان فعلی این مجموعه آموزشی می توانند پس از واریز شهریه از تاریخ یکم تا هفتم مهرماه نسبت به ثبت نام خود در آدرس register.

ili.

ir ا قدام نمایند.

همچنین ثبت نام حضوری و تحویل کتاب به زبان آموزان از تاریخ 7 تا 10 مهرماه در مراکز آموزشی کانون زبان میسر است و زبان آموزان جدیدالورود می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی در این تاریخ ها مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

کلاس های آنلاین و حضوری ترم پاییز کانون زبان از روز شنبه 12مهرماه برای کلاس های زوج و از روز یکشنبه 13مهرماه برای کلاس های فرد شروع خواهد شد.

همچنین آغاز کلاس های دوشنبه، پنجشنبه و ویژه دوشنبه از تاریخ 14 مهرماه و کلاس های ویژه پنجشنبه از 24 مهرماه خواهد بود.

براساس تقویم ترمی پاییز 1399 کلاس های این ترم طبق روال متداول در کانون زبان به صورت 2 روز در هفته در روزهای زوج (شنبه – چهارشنبه)، فرد (یکشنبه-سه شنبه) و دوشنبه – پنجشنبه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکم مهرماه، آغاز ثبت نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران

یکم مهرماه، آغاز ثبت نام اینترنتی ترم پاییز کانون زبان ایران