مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-22اجتماعي

ساعات اجرای طرح ترافیک در پاییز تغییر نمی کند


مدیر واحدساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران گفت: ساعات اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در پاییز مشابه تابستان و از ساعت 8: - جی پلاس، عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره ساعت طرح ترافیک در پاییز اظهار داشت: طرح ترافیک در حال حاضر مشابه تابستان از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می شود و جهت رفاه حال شهروندان، یک بار خروج از دو طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از ساعت 14:30 به بعد آزاد است.

وی افزود: در روزهای پنج شنبه نیز فقط طرح کنترل آلودگی هوا از ساعت 8:30 تا 13 اجرا می شود.

سعیدیان فر ادامه داد: با توجه به شروع ساعت کار کارکنان دولت و بسیاری از بخش های تابعه، در ساعت 7 تا 7:30 صبح این امکان برای آنها ایجاد می شود که بدون پرداخت عوارض وارد محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا شوند.

سعیدیان فر گفت: عوارض تردد در محدوده های ترافیکی برای خودروها با توجه به نوع معاینه فنی، محدوده سکونت، محدوده تردد و ساعات تردد پس از دریافت تصاویر آن محاسبه می شود.

وی خاطرنشان کرد: ساعات اوج تردد صبح ها از 8:30 تا 10:30 و ساعات اوج تردد عصرها (فقط ورود) از 14:30 تا 16 تعریف شده و بازه زمانی 10:30 تا 14:30 به عنوان ساعات تردد غیراوج درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعات اجرای طرح ترافیک در پاییز تغییر نمی کند

ساعات اجرای طرح ترافیک در پاییز تغییر نمی کند