مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-22اجتماعي

زنگ آغاز هفته دفاع مقدس در استان فارس نواخته شد


زنگ آغاز هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه شهید قاسم سلیمانی شیراز نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهانبخش بانشی در آیین استانی زنگ آغاز هفته دفاع مقدس در مدارس فارس در دبیرستان شاهد دخترانه متوسطه اول شهید حاج قاسم سلیمانی ناحیه دو شیراز گفت: وظیفه و رسالت همه ما در مدارس شاهد و عموماً در همه فضای اجتماعی، زنده نگه داشتن یاد شهیدان و شخصیت های مبارز دفاع مقدس است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس افزود: ملتی که با دست خالی در مقابل بزرگترین قدرت های زمانه ایستاد و یاغیان روزگار را سر جای خودشان نشاند و به آنها ثابت کرد که این کشور دارای مبانی بسیار غنی فرهنگی، علمی، اعتقادی و نظامی مستحکمی برگرفته از متن دین مبین اسلام، نهضت ابا عبداله الحسین (ع) و ائمه معصومین (علیهم السلام) است.

بانشی ادامه داد: ملت ایران در مقابل این بادهای نابهنگام هرگز نخواهد ترسید و هرگز کم نخواهد آورد و درس های بزرگ و به یادماندنی را به زورگویان و هر کسی که بخواهد به سمت ملت دست درازی کند خواهد داد که برای همیشه تاریخ درس عبرتی باشد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اتفاقات دفاع مقدس را حماسه و ایثار خواند و گفت: جمع زیادی از شهیدان والا مقام ما دانش آموزان عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ آغاز هفته دفاع مقدس در استان فارس نواخته شد

زنگ آغاز هفته دفاع مقدس در استان فارس نواخته شد