مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-22اقتصادي

عمده ساختمان های نیمه کاره شهر مشکلات حقوقی دارند


معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: بسیاری از ملک ها و آپارتمان های سطح شهر به دلایل مختلف نیمه کاره رها شده اند که عمدتاً دارای مشکلات حقوقی هستند و تعدادی از آن ها متعلق به اشخاص حقیقی و گروه دیگر هم به اشخاص حقوقی تعلق دارند.

- ایسنا/هرمزگان معاون معماری و شهرسازی شهرداری بندرعباس گفت: بسیاری از ملک ها و آپارتمان های سطح شهر به دلایل مختلف نیمه کاره رها شده اند که عمدتاً دارای مشکلات حقوقی هستند و تعدادی از آن ها متعلق به اشخاص حقیقی و گروه دیگر هم به اشخاص حقوقی تعلق دارند.

اصغر حسینی پور، صبح امروز (یکم مهرماه) در جمع خبرنگاران در خصوص ساختمان های نیمه کاره شهر بندرعباس، اظهار کرد: قانون شهرداری در سال 1334 به تصویب رسیده و طبق ماده 110 این قانون زمین یا بناهای مخروبه، نامناسب با وضع محل و نیمه تمام واقع در هر نقطه از محدوده شهر که منافی با پاکی، زیبایی شهر یا موازین شهرسازی باشد، شهرداری می تواند پس از تصویب انجمن شهر به مالک اخطار دهد و طی دو ماه اقدام به ایجاد نرده، دیوار و مرمت آن منطبق با نقشه انجمن شهر کند.

وی با اشاره به اینکه در این ماده قانونی هیچ الزام و تکلیف قانونی بر شهرداری ملزم نشده است، افزود: اگر مالک مسامحه یا امتناع کرد، شهرداری می تواند به منظور تأمین نظر و اجرای طرح مصوب انجمن درزمینهٔ زیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده ساختمان های نیمه کاره شهر مشکلات حقوقی دارند

عمده ساختمان های نیمه کاره شهر مشکلات حقوقی دارند