مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-22سياسي

دشمن را در منطقه و فرامنطقه رصد می کنیم/ ارتش و سپاه یک مشت هستند


معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه تمام تحرکات دشمن را رصد می کنیم، گفت: ما وضعیت توان رزمی دشمن را در منطقه و فرامنطقه ارزیابی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با اشاره به اینکه امام در یک جمله وضعیت را برای همه روشن کردند و فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، گفت: اگر به اهمیت و جایگاه عملیات بیت المقدس واقف باشیم و نحوه عملکرد نیرو های مسلح را بدانیم، می بینیم که چه معجزه ای اتفاق افتاده است.

وی افزود: خرمشهری که صدام گفته بود اگر ایران بتواند آن را باز پس گیرد کلید طلایی بصره را به ایران می دهد، در یک عملیات بسیار شجاعانه ظرف مدت 26 روز نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران با اتحاد، همدلی، هماهنگی و انسجام موفق شدند تا خرمشهر را باز پس گیرند.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد لذا سال های سال می توان بر روی این عبارت کار و بحث کرد که از چه منشای این جمله گفته شده و چگونه گفته شده و چه تاثیری بر روحیه رزمندگان در آن مقطع زمانی داشته و الان چگونه میتوان این جمله را تعبیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن را در منطقه و فرامنطقه رصد می کنیم/ ارتش و سپاه یک مشت هستند

دشمن را در منطقه و فرامنطقه رصد می کنیم/ ارتش و سپاه یک مشت هستند