مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-22سياسي

پیغام فتح/ عملیات کربلای 5 عملیاتی با رمز پرواز!


گویا عملیات لو رفته بود، دشمن یک ریز آتش بر سر رزمندگان می ریخت و یک به یک آنها شهید را می کرد، خون با آب قاطی می شد و به رقص درمی آمد.

- گروه استان ها، زنجان عملیات کربلای 4 بخشی از تاریخ هشت ساله دفاع مقدس است که گوشه ای از مظلومیت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به نمایش می گذارد، عملیاتی که در آن رزمندگان و غواصان غیور کشور از جمله غواصان به خاک و خون کشیده شدند.

اروند شاهد عروج مردانی بود که خالصانه برای دفاع از خاک و آرمانشان در خون خود غلطیدند، اطلاعات عملیات کربلای 4 توسط رادارهای آمریکایی لو رفته و به عراق گزارش داده شده بود، غواصان بی خبر از همه جا سوم دی ماه 1365 به دل آب می زنند و به محض حرکت آنها آتش بی وقفه دشمن آغاز می شود، این عملیات پر از نام غواصان دریادلی است که در راه ایران  اسلامی به دریای عشق و معرفت پیوستند، این گزارش بخشی از خاطرات عباس راشاد از شهیدان عملیات والفجر 4 است.

نماز شب ممنوع! یعقوبعلی گفت: اونایی که نماز شب میخونن چادر ما نیان چادر ما جای اونایی است که فقط واجباتشون را به جا میارن، حوصله تیر و ترکش عراقی ها رو نداریما.

چند وقتی بود وارد این گروهان شده بودم احساس می کردم حال و هوای جبهه به معنویات است و نماز شب جزو عبادات معمولی رزمنده ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیغام فتح/ عملیات کربلای 5 عملیاتی با رمز پرواز!

پیغام فتح/ عملیات کربلای 5 عملیاتی با رمز پرواز!