مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-22سياسي

روزهایی که عزت و سربلندی ملت ایران را فریاد می زنند


دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین است و روزهای آن روزهایی است که عزت و سربلندی ملت ایران را فریاد می زند.

- /دفاع مقدس؛ نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین/ روزهایی که عزت و سربلندی ملت ایران را فریاد می زنند ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان خرم دره گفت: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین است و روزهای آن روزهایی است که عزت و سربلندی ملت ایران را فریاد می زند.

حجت محمدی صبح امروز (اول مهرماه) در دیدار با امام جمعه خرم دره که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس انجام شد، با بیان اینکه پایان شهریورماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: آغاز هفته دفاع مقدس، تداعی روزهایی است که ذره ذره خاک میهن اسلامی ما به سربلندی ملت ایران شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار مقاوم تر از کوه ایستادگی کرده و بر بلندای قله افتخار پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران و نمادی از فرزانگی ملتی است که خاطرات دلاوری های آنان در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند، اضافه کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام راحل و مقتدای خویش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهایی که عزت و سربلندی ملت ایران را فریاد می زنند

روزهایی که عزت و سربلندی ملت ایران را فریاد می زنند