مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-22اقتصادي

قیمت طلای جهانی کاهش یافت


همزمان با آغاز معاملات هفتگی بازار جهانی افت دسته جمعی کامودیتی ها را شاهد بودیم که به نظر می رسد واکنش به افزایش شاخص دلار است.

- جی پلاس ، در این میان اونس طلا بیش از 40دلار افت را تجربه کرده و در نهایت ساعت 20 روز دوشنبه به وقت تهران اونس روند افزایشی خود را با دلار تعویض کرد و به قیمت 1900 دلار رسید.

شاخص دلار که روندی ریزشی داشت، افزایشی شد و با 4/ 0درصد افزایش به 25/ 93 واحد رسید.

دنیای اقتصاد نوشت؛ قیمت اونس طلا که تا 1955 دلار پیش رفته بود به نزدیکی 1900دلار سقوط کرد، یعنی حدود 3 درصد کاهش قیمت را در روز گذشته به ثبت رساند.

سیاست گذاران فدرال رزرو از روز جمعه شروع به تشریح سیاست جدید بانک مرکزی آمریکا در مورد نرخ تورم کرده اند، موضوعی که در شکل دهی به نحوه نگاه سرمایه گذاران و خانوارهای آمریکایی به چشم انداز آینده اقتصادی اهمیت دارد.

افزایش قیمت سکه به کندی گرایید هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران در روز دوشنبه به قیمت 13 میلیون و 100 هزارتومان معامله شد که در مقایسه با روز گذشته 100 هزار تومان کاهش داشته است، این در حالی است که نرخ دلار در بازار داخلی به عنوان عامل موثر بر قیمت سکه رشد داشته اما قیمت اونس طلا در بازار جهانی از دیگر عوامل موثر بر قیمت سکه کاهش 50 دلاری را به ثبت رسانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت طلای جهانی کاهش یافت

قیمت طلای جهانی کاهش یافت