مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-22سياسي

ورود دستگاه های نظارتی به موضوع انتخاب شهردار رشت/رشت مضحکه خاص و عام


انتظار می رود با ورود به موقع دستگاه های نظارتی به انتخاب شهردار رشت، رشت بیش از این دستخوش خواسته های به ناحق شورانشینان نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شورای پنجم شهر رشت که در ابتدا با شعار انتخاب شهردار برای تمام عمر خدمتی شورا، فعالیتش را آغاز کرد درنهایت دومین شهردار منتخب خود را در 24 شهریورماه سال جاری و پس برگزاری چندین جلسه طرح سؤال، استیضاح و برکنار کرد و سرپرستی شهرداری رشت را به ناصر عطایی یکی از مدیران شهرداری رشت سپرد.

انتخاب شهردار بومی برای رشت احمد رمضانپور رییس شورای اسلامی شهر رشت در انتهای جلسه استیضاح شهردار رشت و پس از برکناری ناصر حاج محمدی گفته بود: اعضای شورا به انتخاب شهردار متعهد، مدیر، بومی معتقد هستند و اظهار امیدواری کرد که هر چه سریع تر پروسه انتخاب شهردار رشت به نتیجه برسد.

رشت مضحکه خاص و عام اما گویا شورانشینان رشت عادت کرده اند که هر بار درروند انتخاب شهردار، به واسطه عملکرد ضعیفشان این شهر را مضحکه خاص و عام کنند و درنهایت نیز پس از گذشت چند ماه از مدت زمان انتخاب شهردار اظهار پشیمانی و ندامت و از شهروندان طلب بخشش کنند.

رشت یک سال بدون شهردار شورای پنجم رشت پیش ازاین نیز به واسطه اختلافات پیدا و پنهانش، موجب شد که رشت بیش از یک سال شهردار نداشته باشد و به همین واسطه، عنوان شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دستگاه های نظارتی به موضوع انتخاب شهردار رشت/رشت مضحکه خاص و عام

ورود دستگاه های نظارتی به موضوع انتخاب شهردار رشت/رشت مضحکه خاص و عام