مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-22اقتصادي

طرح تفصیلی قم بازنگری می شود


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: طرح بازنگری و به روزرسانی طرح تفصیلی قم در قالب طرح جامع ساختار راهبردی تهیه شده و در دست اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، غلامرضا جانقربان با اشاره به طرح تفصیلی این شهر، اظهار داشت: قم با گذشت ده سال به طرح تفصیلی دست یافت، به طوری که طرح جامع قم در سال 76 شروع شد و ده سال بعد در سال 86 به تصویب رسید و در سال 88 ابلاغ شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: طرح جامع در قالب ساختار راهبردی به تصویب رسید و طرح تفصیلی از سال 88 به محض ابلاغ، روند اجرای آن آغاز شد.

جانقربان تصریح کرد: در سال 92 دو بخش طرح تفصیلی پهنه بندی و شبکه ابلاغ شد و در دستور کار شهرداری قرار گرفت و ضوابط و کاربری‎ها نیز به صورت بخش بخش و منطقه ای در طول 6 سال قبل از طریق کمیسیون ماده 5 و شورای عالی شهرسازی و استانداری پیگیری شد.

وی بیان کرد: امروز کل طرح تفصیلی شهر قم و ضوابط و نقشه یکپارچه آن به تصویب رسیده است و در نیمه دوم سال 98 به شهرداری ارائه شد و در واقع شهر قم دارای طرح جامع و هم طرح تفصیلی است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از ده سال از طرح جامع گذشته است مکاتبه ای با اداره کل راه و شهرسازی انجام داده ایم تا آن را بازنگری کنیم چراکه طرح جامع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی قم بازنگری می شود

طرح تفصیلی قم بازنگری می شود