مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-22سياسي

اجرای ویژه برنامه چهل چراغ درجوار مقبره شهدای گمنام بوستان نارنج


همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و شب شهادت حضرت رقیه (س)، ویژه برنامه چهل چراغ در جوار مزار شهدای گمنام بوستان نارنج سه شنبه اول مهرماه برگزار می شود.

- همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و شب شهادت حضرت رقیه (س)، ویژه برنامه چهل چراغ در جوار مزار شهدای گمنام بوستان نارنج سه شنبه اول مهرماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و شب شهادت حضرت رقیه (س)، ویژه برنامه چهل چراغ در جوار مزار شهدای گمنام بوستان نارنج سه شنبه اول مهرماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء برگزار می شود.

مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق با اعلام این خبر، تبیین تاریخ دفاع مقدس و دستاوردهای آن را برای مخاطب و ترویج روحیه جهادی و اسطوره سازی از شهیدان دفاع مقدس را از جمله اهداف برگزاری برنامه چهل چراغ عنوان کرد و افزود: این برنامه که با حضور مسئولان فرهنگی و مذهبی دارالمومنین طهران و شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران و با مشارکت شهرداری منطقه چهارده، اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق تهران و ناحیه مقاومت شهید محلاتی برگزار می شود به تکریم مادر چشم به راه، تجلیل از هنرمند سرشناس و متعهد و صاحب اثر در حوزه دفاع مقدس، خاطره گویی و روایتگری، مداحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه چهل چراغ درجوار مقبره شهدای گمنام بوستان نارنج

اجرای ویژه برنامه چهل چراغ درجوار مقبره شهدای گمنام بوستان نارنج