مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-22پزشكي

تقدیر از ستاد مقابله با کرونای تهران در جشنواره شهید رجایی


در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران از دکتر علیرضا زالی - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، برای کسب عنوان دستگاه برگزیده در محور مدیریت مبارزه با بیماری کرونا تقدیر شد.

- در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران از دکتر علیرضا زالی - فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، برای کسب عنوان دستگاه برگزیده در محور مدیریت مبارزه با بیماری کرونا تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان تهران، دکتر محسنی بندپی استاندار تهران ضمن تجلیل از دستگاه های منتخب این جشنواره، اظهار کرد: یکی از اهداف جشنواره شهید رجایی، ارج گذاری و تکریم از خدمات صادقانه دستگاه های موظف در حوزه های مختلف است.

دکتر محسنی بندپی در ادامه بر ضرورت نوسازی ساختار اداری تهران تاکید کرد و گفت: هدف دیگر از برگزاری جشنواره شهید رجایی، نهادینه سازی فرهنگ خدمت رسانی در میان همه کارکنان و دستگاه های مختلف است تا به این طریق بتوان تفاوتی میان دستگاه هایی که عملکرد بهتری در خدمت رسانی به مردم دارند، قائل شد.

استاندار تهران گفت: بحث دیگر پایش و رصد برنامه جامع نظام اداری است که بحث علمی روز است و سازمان اداری و استخدامی محورهای خوبی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از ستاد مقابله با کرونای تهران در جشنواره شهید رجایی

تقدیر از ستاد مقابله با کرونای تهران در جشنواره شهید رجایی