مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-22سياسي

صوفی: منطق دولت آزادسازی قیمت هاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه آفتاب یزد، در گزارشی با عنوان تخریب جهانگیری از درون دولت نوشت: به قول عطریانفر بحث گرانی ها آشکارتر از دولت است.

- ، روزنامه آفتاب یزد، در گزارشی با عنوان تخریب جهانگیری از درون دولت نوشت: به قول عطریانفر بحث گرانی ها آشکارتر از دولت است.

جهانگیری در این میان یکی از اضلاع مهم در دولت است که در جایگاه معاون اول وظایف معینی ندارد به جز دستیاری آقای رییس جمهور و در این میان وزارتخانه ها و وزرا هستند که باید به امور بپردازند و پاسخگو باشند.

علی صوفی در گفتگو با آفتاب یزد می گوید: متاسفانه چنین به نظر می رسد که برخورد ها با جهانگیری، تخریبی است، اما این ها برای معاون اول حسن روحانی که دلسوز نظام و مردم است، اصلاً مسئله پیش پاافتاده ای است.

علی صوفی معتقد است: اوضاع در دولت نخست آقای روحانی چندان بر خلاف میل و خواست جهانگیری نبود، اما با اتمام چهار سال نخست و آغاز مبارزات انتخاباتی، حضور جهانگیری به عنوان یکی از کاندیدا ها و حضور فعال و تاثیرگذار در مناظره ها که چشمگیر بود اطرافیان آقای روحانی را و حتی شخص رییس دولت را نگران کرد و چه بسا همان مناظره ها باعث شد تا اندک اندک جهانگیری به حاشیه رانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صوفی: منطق دولت آزادسازی قیمت هاست

صوفی: منطق دولت آزادسازی قیمت هاست