مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:352020-09-22ورزشي

بهمن رضایی آنالیزور سردار بوکان شد


بهمن رضایی آنالیزور با سابقه تیم های لیگ 2 به عنوان دستیار و آنالیزور به کادر فنی تیم فوتبال سردار بوکان پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، بهمن رضایی آنالیزور با سابقه تیم های لیگ 2 به عنوان دستیار و آنالیزور به کادر فنی سردار بوکان پیوست.

رضایی که از دو تیم لیگ دسته یک و لیگ دسته 2 نیز پیشنهاد داشت، از چند روز پیش با انعقاد قراردادی به تیم سردار بوکان پیوست.

رضایی اولین مربی زنجانی است که در یک تیم خارج از استان در این سطح فوتبال ایران مربیگری خواهد کرد،گفته می شود قرارداد وی مشروط بوده و در صورت داشتن پیشنهاد از لیگ برتر یکطرفه فسخ خواهد شد، زمزمه هایی مبنی بر حضور وی در تیم لیگ برتری نفت آبادان به عنوان آنالیزور وجود دارد.

بهمن رضایی در همین باره به خبرنگار فارس با اشاره به مذاکرات دو تیم لیگ یکی و سه تیم لیگ دویی در لیگ بزرگسالان کشور گفت: انگیزه های فراوانی برای نشان دادن توانایی خود دارم و با توجه به تجربیات قبلی که به عنوان آنالیزور در لیگ 2 کار و قصد دارم به عنوان کمک تیم خوبی را جمع و جور کرده و راهی لیگ های بالاتر شویم.

وی گفت: از خانواده ها و بازیکنان سپاهان زنجان می خواهم مدتی صبر کنند و کمک حال من باشند و با توجه به شرایط کرونایی و سختی هایی که در این مدت تحمل کرده ام، تا عید امسال این امکان و اجازه را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن رضایی آنالیزور سردار بوکان شد

بهمن رضایی آنالیزور سردار بوکان شد