مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-22حوادث

120 نفر در تصادف با شتر در هرمزگان طی 4 سال کشته و زخمی شده اند


تصادف با احشام درجاده های استان هرمزگان دودرصد ازتصادفات جاده ای را دراستان هرمزگان تشکیل می دهد.

و درچهارسال اخیرباعث کشته ومجروح شدن 120نفرشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ اسماعیل تنها جانشین پلیس راه هرمزگان در یادداشتی با عنوان تصادف با احشام و شترهای رهاشده و سرگردان به بررسی علل و عوامل بروز این تصادفات و خسارات ناشی از آن پرداخته است.

تصادف با احشام درجاده های استان هرمزگان  دو درصد از تصادفات جاده ای را در استان هرمزگان تشکیل می دهد و در 4 سال اخیر باعث کشته ومجروح شدن 120 نفرشده است.

72 درصد تصادفات بااحشام درشب اتفاق می افتد و بیشترین تصادفات در جاده های شرق استان و حدفاصل دانشگاه هرمزگان تا دوراهی چغازردی - میناب رخ داده است.

ببشترین علل وقوع تصادف عدم توجه به جلو از سوی رانندگان و رها کردن احشام و شتر و قصور و سهل انگاری در نگهداری شتر و احشام گاو، بز و گوسفند و یا قصور سازمان های مسئول توسط افسران کارشناس تصادفات پلیس راه تشخیص داده شده است.

اقدامات خوبی در راستای کاهش تصادفات با احشام صورت گرفته ولی باتوجه به اهمیت و حساسیت موضوع لازم است همه ما در هر نقش و مسئولیت شخصی واجتماعی چه مالک احشام باشیم بادقت در نگهداری احشام و رهانکردن شتر بدون ساربان و بخصوص به محض غروب آفتاب، آموزش توسط رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 نفر در تصادف با شتر در هرمزگان طی 4 سال کشته و زخمی شده اند

120 نفر در تصادف با شتر در هرمزگان طی 4 سال کشته و زخمی شده اند