مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-22اقتصادي

دست خالی دامپزشکی و جولان مراکز کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه


کشتار غیرمجاز دام و عرضه گوشت خارج از نظارت دامپزشکی، از چالش های حوزه سلامت در کرمانشاه است که برای برخورد با آن هم باید تمام دستگاه های ذیربط پای کار بیایند و هم فرهنگ سازی در خصوص مخاطرات مصرف این نوع گوشت صورت بگیرد.

- ایسنا/کرمانشاه کشتار غیرمجاز دام و عرضه گوشت خارج از نظارت دامپزشکی، از چالش های حوزه سلامت در کرمانشاه است که برای برخورد با آن هم باید تمام دستگاه های ذیربط پای کار بیایند و هم فرهنگ سازی در خصوص مخاطرات مصرف این نوع گوشت صورت بگیرد.

شاهرخ یارویسی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه وجود مراکز کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه موضوع جدیدی نیست، اظهار کرد: سالهاست که کرمانشاه با معضل وجود این مراکز دست و پنجه نرم می کند و در این بین اگرچه دامپزشکی وظیفه برخورد با متخلفان را دارد، اما واقعیت این است که دست دامپزشکی برای مقابله با کشتار غیرمجاز دام خالی است.

وی با بیان اینکه نیروهای دامپزشکی برای برخورد با افرادی که اقدام به کشتار غیرمجاز دام می کنند دستشان خالی است، گفت: گاها زمانی که ماموران دامپزشکی برای برخورد با کشتار غیرمجاز دام اقدام می کنند، کار به درگیری فیزیکی هم می کشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی دامپزشکی و جولان مراکز کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه

دست خالی دامپزشکی و جولان مراکز کشتار غیرمجاز دام در کرمانشاه