مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-22سياسي

رفتار ایران با اسرای جنگ همراه با رافت اسلامی بود


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در دفاع مقدس، رفتار ما با اسرای دشمن با رافت اسلامی همراه بود ولی اسرای ما در کشور متجاوز تلخ ترین شکنجه ها را تجربه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه علی اکبر گروسی شامگاه گذشته در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس، اظهار داشت: همه باید در گرامیداشت هفته دفاع مقدس سهیم شویم و رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان دوران دفاع مقدس را زنده نگه داریم.

وی افزود: دفاع مقدس دارای رمز و راز و پیچیدگی های خاصی است و باید مدیران دفاع مقدس ارزش های آن را به نسل امروز منتقل کنند تا آنها به دلاوری های مردان و زنان عزت آفرین کشورمان افتخار و به خود ببالند.

رییس دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: مردم انقلابی در سایه رهبری داهیانه بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران توانستند جنگ هشت ساله که طولانی ترین جنگ قرن بود را مدیریت کنند و حتی یک وجب از خاک خود را تسلیم دشمن نکنند و دشمن تا دندان مسلح که مورد حمایت مستکبرین جهان بود را وادار به شکست کنند.

گروسی تصریح کرد: پیروزی در این جنگ نابرابر جز با امداد الهی و رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) که با نفس مسیحایی خود جنگ را مدیریت کرد محقق نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار ایران با اسرای جنگ همراه با رافت اسلامی بود

رفتار ایران با اسرای جنگ همراه با رافت اسلامی بود