مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 21:352020-09-21سياسي

انفصال از خدمت برای مدیر متخلف از عدم اجرای مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی


یکی از مدیران بانکهای استان به دلیل عدم اجراء مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان ، به انفصال یک سال از خدمت محکوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز حجت الاسلام  صادق مرادی   رییس کل دادگستری استان خوزستان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای سیاستهای قوه قضاییه مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران مشروع، تولیدکنندگان و فراهم سازی زمینه ی مناسب جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید،ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان به منظور رفع موانع در جهت ترویج رونق تولید و ایجاد اشتغال،تشکیل و راه اندازی گردید که مصوبات این ستاد ضمانت قانونی دارد و همه ادارات،سازمانها و مدیران مکلف به اجرای مصوبات این ستاد هستند.

وی افزود:اخیراً یکی از مدیران بانکهای استان علیرغم ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان و تذکر حضوری،از اجرای مصوبه این ستاد ممانعت بعمل آورده که در این خصوص با اعلام جرم از سوی دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و صدور کیفرخواست در شعبه دادگاه بدوی،این مدیر خاطی به یکسال انفصال از خدمت محکوم شد.

 مرادی در ادامه ضمن تشکر از تمامی ادارات و سازمانها در همراهی و همکاری با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و همچنین مدیرانی که اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار داده اند اظهار داشت: مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفصال از خدمت برای مدیر متخلف از عدم اجرای مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی

انفصال از خدمت برای مدیر متخلف از عدم اجرای مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی