مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:352020-09-21بين الملل

گفت وگوی بن زاید و راب در لندن درباره ایران


وزیران خارجه امارات و انگلیس روز دوشنبه در لندن دیدار کردند و ایران یکی از موضوعاتی است که در این دیدار مورد بحث قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات روز دوشنبه با دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس در لندن دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری امارات، دو طرف در این دیدار درباره روابط راهبردی میان دو کشور و راه های تقویت همکاری ها در زمینه های مختلف گفت وگو کردند.

وزرای خارجه امارات و انگلیس آخرین تحولات در منطقه از جمله موضوعات منطقه ای و بین المللی مهم نظیر ایران، یمن و لیبی را نیز مورد بررسی قرار دادند.

عبدالله بن زاید و راب همچنین درباره اقدام اخیر ابوظبی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده و ادعا کردند که این توافق نقش مهمی در تقویت امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت.

در این دیدار جیمز کلیورلی معاون وزیر خارجه در امور خاورمیانه و شمال آمریکا و همچنین منصور عبدالله بالهول سفیر امارات در انگلیس و عمر سیف غباش معاون وزیر خارجه امارات در امور فرهنگی نیز حضور داشتند.

امارات متحده عربی و بحرین چند روز پیش از تصمیم خود برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خبر دادند و روز سه شنبه گذشته وزرای خارجه این دو کشور کوچک حاشیه خلیج فارس با حضور در کاخ سفید توافق سازش را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی بن زاید و راب در لندن درباره ایران

گفت وگوی بن زاید و راب در لندن درباره ایران