مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 17:152020-09-21حوادث

عامل فروش آدامس های تاریخ گذشته در اصفهان دستگیر شد


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری عامل فروش آدامس های قاچاق و تاریخ گذشته و کشف 440 عدد از این نوع آدامس ها در عملیات ماموران این فرماندهی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ثابت راسخ اظهار داشت: ماموران کلانتری 24 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالا مطلع شدند فردی اقدام به توزیع و فروش آدامس های قاچاق و تاریخ گذشته در یکی از محلات می کند که  بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان بیان کرد: ماموران پس از دریافت اطلاعات لازم حین کنترل و رصد هوشمندانه یکی از محلات حوزه ماموریتی خود  فرد متخلف را که در حال تردد با یک دستگاه خودروی وانت پیکان بود را مشاهده و ضمن توقیف خودرو تعداد 440 عدد آدامس قاچاق و تاریخ گذشته را در بازرسی از آن کشف کردند.

وی افزود: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته عنوان کرد، آدامس ها را از فردی خریداری کرده و مغازه ها به دلیل  قاچاق و تاریخ گذشته بودن آدامس ها را از او نمی خریدند تصمیم گرفته تا آنها را  بین کودکان توزیع و به فروش برساند.

ثابت راسخ در خاتمه گفت: پلیس با کسانی که به خاطر کسب سود و منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان نیز می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل فروش آدامس های تاریخ گذشته در اصفهان دستگیر شد

عامل فروش آدامس های تاریخ گذشته در اصفهان دستگیر شد