مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-21اجتماعي

فقط 37 درصد از دانش آموزان در مدارس حضور دارند


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ابتدای بازگشایی مدارس میزان حضور دانش آموزان استان 62 در صد بود که طی روزهای اخیر به 37 درصد کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد فرحناز قائدامینی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ، گفت: در هفته سوم بازگشایی مدارس قرار داریم و تمام انرژی خود را بر حفظ سلامت دانش آموزان و ارائه آموزش مطلوب گذاشتیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما از ابتدای بازگشایی مدارس در استان با حضور 61 درصد دانش آموزان مواجه شدیم که در حال به حاضر به 37 درصد کاهش پیدا کرده است و بیشترین حضور دانش آموز را در کوهرنگ با 85 درصد حضور و کمترین میزان حضور در مناطق شهری بوده که شهرکرد با 19 درصد حضور دانش آموز کمترین میزان را به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزیابی وضعیت آموزش استان هر روز  انجام  می شود و تعداد دسترسی دانش آموز و معلم  به شبکه های مجازی آموزشی و رفع مشکلاتشان روزانه  مورد بررسی قرار می گیرد.

72 درصد از دانش آموزان به شکبه شاد دسترسی دارند قائد امینی اظهار داشت: میزان دسترسی مدیران مدارس به شبکه شاد 94 درصد، معلمان 89 درصد و دانش آموزان 72 درصد است و  81  درصد دانش آموزان استان توانایی دریافت آموزش تلویزیونی را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 37 درصد از دانش آموزان در مدارس حضور دارند

فقط 37 درصد از دانش آموزان در مدارس حضور دارند