مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:452020-09-21اقتصادي

حذف پروژه های تحقیقاتی موجب افزایش دیگر هزینه ها می شود


رییس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: در کشور ما ارزش و بهای کافی به مطالعات، تحقیق و پژوهش در حوزه فاوا داده نمی شود و بالتبع بودجه کافی نیز به آن اختصاص نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایون یزدان پناه اظهار کرد: عملیاتی کردن پروژه های جدید و تحول آفرین در حوزه هوشمندسازی نیازمند کسب اطلاعات و دانش فنی کافی است که از طریق تحقیق و پژوهش های گسترده و متعدد در این زمینه در یک بازه زمانی نسبتا طولانی به دست می آید.

رییس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم اظهار کرد: تحریم ها، مانع دسترسی سریع، آسان و به صرفه ما به دانش فناوری های نوین می شود و به همین علت برای انجام پروژه های جدید دانش بنیان در ایران در درجه اول نیازمند کار مطالعاتی و تحقیقاتی برای به دست آوردن اطلاعات و دانش فنی مطابق با دانش روز دنیا هستیم و این امر سبب طولانی تر شدن فرآیندهای اجرایی و عملیاتی در بسیاری از پروژه های ارائه خدمات الکترونیکی و هوشمندسازی شده و همچنین باعث پایین بودن سطح کیفیت آن ها در ابتدای کار می شود.

یزدان پناه تصریح کرد: اما این موضوع تهدیدی است که می توان آن را به فرصت تبدیل کرد و ایران را به خودکفایی نسبی رساند همانطور که در بسیاری از صنایع همچون صنایع دفاعی و فناوری های نوین مانند نانو و هسته ای به لطف الهی و مجاهدت های جوانان و دانشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف پروژه های تحقیقاتی موجب افزایش دیگر هزینه ها می شود

حذف پروژه های تحقیقاتی موجب افزایش دیگر هزینه ها می شود