مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:352020-09-21فرهنگي

اقدامات برای نشر ارزش های دفاع مقدس کافی نبوده است


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: طبق گزارشات به دست آمده هم در سطح کشور و هم در سطح استانی اقدامات خوبی در زمینه دفاع مقدس صورت گرفته است اما قطعاً کافی نیست؛ - محمدرضا حبیبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: متن نویسی یکی از اقداماتی است که به وسیله آن می توان نسل جدید که جنگ تحمیلی را ندیدند را با دفاع مقدس در عمل آشنا کرد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: در قالب نمایش، فیلم و.

نیز می توان بخشی از آن را نشان داده داد، هرچه این آثار نمایشی تلویزیونی و مستندتر باشد، اثر بهتری خواهد داشت؛ هنرمندان نیز در این زمینه می توانند بسیار تأثیرگذار باشند.

وی تصریح کرد: طبق گزارشات به دست آمده هم در سطح کشور و هم در سطح استانی اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است اما قطعاً کافی نیست؛ همین که ما می بینیم در بسیاری از مواقع در نسل جوان خلأیی وجود دارد و آشنایی زیادی با دفاع مقدس ندارند، نشان می دهد که لازم است اقدامات بیشتر شود.

حبیبی درخصوص وضعیت استان در زمینه حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس عنوان کرد: استان اصفهان همیشه در بسیاری از زمینه ها پیش قدم بوده است و مسؤولین استانی نسبت به وضعیت کشور، اقدامات بسیار خوبی داشته اند اما هنوز هم جای کار وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات برای نشر ارزش های دفاع مقدس کافی نبوده است

اقدامات برای نشر ارزش های دفاع مقدس کافی نبوده است