مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-21سياسي

دفاع مقدس فرهنگی ماندگار است


دفاع مقدس جنگی نبود که تمام شده باشد، بلکه فرهنگی است که ماندگار است و باید از آن پاسداری کنیم تا به جوانانمان منتقل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، مهدی صالحی در دیدار مسؤولان شهرستانی با امام جمعه که به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، با گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا، اظهار داشت: جنگ ها هر اندازه که شجاعانه و همراه با پیروزی باشند، اگر به دید یک جنگ و نبرد دیده شود به تاریخ می پیوندد.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم دفاع مقدس را نیز به دید یک جنگ نگاه کنیم پس از مدتی به فراموشی سپرده می شود لذا دفاع مقدس باید به عنوان فرهنگ در جامعه بوده و منتقل شود.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری از دفاع مقدس به عنوان گنج تمام نشدنی که باید استخراج شده و سالیان سال از آن بهره ببریم، یاد می کنند.

صالحی تصریح کرد: رزمندگان اسلام فرهنگ ایثار، شهادت، قهرمانی، گذشت و فداکاری را ترویج دادند و ما باید آن را استخراج کرده و به نسل بعد منتقل کنیم.

فرمانده سپاه اقلید یادآور شد: دفاع مقدس جنگی نبود که تمام شده باشد بلکه فرهنگی است که ماندگار است و باید از آن پاسداری کنیم و منتقل شود.

وی تأکید کرد: هفته دفاع مقدس متعلق به تمام مردم و اقشار مختلف است و همه باید در بزرگ داشت و انتقال این فرهنگ سهیم باشند و قدمی برای ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس فرهنگی ماندگار است

دفاع مقدس فرهنگی ماندگار است