مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 15:102020-09-21اقتصادي

بانک ها نسبت به تسهیل کار سیل زدگان جدیت بیشتری داشته باشند


مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز است نسبت به تسهیل کار سیل زدگان جدیت بیشتری از سوی بانک ها صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید بن عباس ظهر دوشنبه در نشست جذب تسهیلات بانکی خسارت دیدگان سیل 98 اهواز و کارون، بیان کرد: هیچ توجیه یا بهانه ای در پرداخت نشدن تسهیلات به خسارت دیدگان پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: در شهرستان کارون برخی بانک ها تک شعبه هستند لذا از نظر عملکردی از دیگر شعب عقب تر هستند.

بنابراین باید نسبت به تقویت این شعب اقدام شود و اگر لازم است از اهواز کمک گرفته شود یا اینکه پرونده ها میان شعب مختلف توزیع شوند تا سرعت کار افزایش یابد.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان در ادامه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور نیاز است نسبت به تسهیل کار مردم جدیت بیشتری از سوی بانک ها صورت پذیرد چرا که در شرایط فعلی با تسریع در امور و پرداخت تسهیلات می توان بخشی از آلام خسارت دیدگان را تسکین بخشید.

بن عباس از آنچه عملکرد ضعیف صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان در معرفی خسارت دیدگان به بانک ها نامید، انتقاد کرد و افزود: عملکرد این دو دستگاه در معرفی خسارت دیدگان از سیل 98 در زمینه پیگیری از بانک های عامل، برگزاری نشست کمیته بررسی خسارت و رفع موانع پرداخت تسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها نسبت به تسهیل کار سیل زدگان جدیت بیشتری داشته باشند

بانک ها نسبت به تسهیل کار سیل زدگان جدیت بیشتری داشته باشند