مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:252020-09-21اقتصادي

وضعیت بورس آمریکا روزهای سیاه تری را پیش روی دلار قرار داده است


در حالی که طی هفته های گذشته دلار بدترین عملکرد خود را در حدود 10 سال گذشته به ثبت رسانده، اما رویکرد سهامداران بورس آمریکا می تواند روزگار این ارز را سیاه تر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، طی هفته های گذشته دلار تقریبا بدترین روزهای خود را در حدود 10 سال گذشته تجربه کرده است، اما با این حال ممکن است، حباب سنگین شکل گرفته در بورس آمریکا و تبعات آن باعث شود که این ارز روزهای سیاه تری را پیش روی خود داشته باشد.

  در سه ماهه جاری شاخص نقطه ای ارزش دلار بلومبرگ 5 درصد کاهش یافته و هم اکنون در حال به ثبت رساندن بدترین افت از سال 2010 تاکنون است.

یکی از دلایل این مسئله این است که روند بهبود اوضاع و بلند شدن اقتصاد آمریکا از گرداب کرونا نه تنها تقریبا متوقف شده، بلکه معکوس هم شده است.

شاخص S&P500 بورس آمریکا 7 درصد رشد کرده که نسبت به بورس های دیگر کشورها از جمله ژاپن، حوزه رویو و کانادا بسیار بیشتر بوده است.

بورس کشورهایی نظیر انگلیس و استرالیا هم نه تنها مثبت نبود، بلکه منفی بود.

رشد بیش از حد بورس آمریکا ممکن است باعث شود طی روزهای آینده بسیاری از مدیران صندوق های سرمایه گذاری در سراسر جهان را بر آن دارد که پرتفوی خود را با هدف حفظ سطح ریسک مناسب سبک تر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بورس آمریکا روزهای سیاه تری را پیش روی دلار قرار داده است

وضعیت بورس آمریکا روزهای سیاه تری را پیش روی دلار قرار داده است