مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-21اقتصادي

گازرسانی به 5 هزار خانوار در قشم تا پایان امسال


مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان از گازرسانی به 5 هزار خانوار جزیره قشم تا پایان امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، فواد حمزوی، با بیان اینکه عملیات گازرسانی در جزیره قشم در بخش روستایی 20 درصد و در بخش شهری نیز 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: عملیات گازرسانی در این جزیره از سال 92 با راه اندازی کارخانه سیمان و خط ایستگاه گاز در قشم آغاز شد و تا پایان امسال با گازرسانی به شهر درگهان و روستاهای هُلُر و کووه ای در این جزیره تداوم می یابد که با تحقق این طرح، 5 هزار خانوار شهری و روستایی از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی افزود: تاکنون هزار و 500 علمک گاز در شهر درگهان و روستاهای اطراف آن نصب شده است که تا پایان امسال به 3 هزار و 500 علمک می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان تصریح کرد: شبکه انتقال گاز درگهان، هُلُر و کووه ای 120 کیلومتر است و تاکنون 330 مشترک خانگی و 42 مشترک تجاری و اداری در حال استفاده از نعمت گاز طبیعی هستند و برای رفاه حال مردم این منطقه، واحد امور مشترکان و امداد گاز درگهان فعال شده است.

حمزوی همچنین اظهار کرد: شبکه توزیع گاز در شهر قشم 15 کیلومتر است که در مرحله نخست 472 علمک در شهرک سام و زال قشم نصب شده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور سال آینده تعداد علمک های نصب شده در قشم به 4 هزار افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازرسانی به 5 هزار خانوار در قشم تا پایان امسال

گازرسانی به 5 هزار خانوار در قشم تا پایان امسال