مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-21سياسي

ما به هدایت حماسه آفرینان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز داریم


رییس بسیج اساتید آذربایجان شرقی گفت: همه ما به هدایت حماسه آفرینان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز داریم تا بتوانیم در جنگ امروز از این تجارب استفاده کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بسیج اساتید آذربایجان شرقی گفت: همه ما به هدایت حماسه آفرینان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز داریم تا بتوانیم در جنگ امروز از این تجارب استفاده کنیم.

احمدرضا بیضایی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانشگاه تبریز که در اولین روز از هفته دفاع مقدس در تالار شهریار این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: من به عنوان کسی که در سال های بعد از جنگ زیسته ام و به عنوان کسی که نان جمهوری اسلامی را خورده و در هوای ولایت نفس کشیده و در مکتب امام خامنه ای تربیت یافته ام، به جنگ و دوران دفاع مقدس نگاه ویژه ای داشته ام و آنچه که هرسال با وجود برگزاری مراسمات گرامیداشت هفته دفاع مقدس مغفول می ماند این است که گویا عده ای بعد از جنگ تعمد داشتند که دفاع مقدس را در بازه ی زمانی سال 59 تا 67 حفظ کنند و اجازه ندهند تا جنگ در سالهای بعد نیز بررسی شود.

وی با بیان اینکه عده ای معتقد هستند که جنگ با پذیرفتن قطعنامه تمام شده است، ادامه داد: امام خمینی(ره) در صحبت های خودشان بعد از پذیرش قطعنامه و تا در اواخر عمر شریفشان همواره تاکید داشتند که ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما به هدایت حماسه آفرینان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز داریم

ما به هدایت حماسه آفرینان و رزمندگان دوران دفاع مقدس نیاز داریم