مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-21سياسي

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان صادر می شود


رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل شرکت بیمه کوثر، قرارداد بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان را با هدف افزایش خدمت رسانی و هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و مدیرعامل بیمه کوثر این قراداد را به منظور ارتقای منزلت و کرامت بازنشستگان نیروهای مسلح و نیز آرامش خاطر و کاهش دغدغه آن ها در هنگام وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی امضا کردند و براساس این قرارداد، بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان نیروهای مسلح سراسر کشور صادر می شود.

در این مراسم رییس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به ایثارگران و تلاشگران این عرصه خاطرنشان کرد: ارج نهادن به پیشکسوتان جهاد و شهادت رسالت اصلی ماست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا گودرزی با بیان اینکه حدود 60 درصد خانواده بزرگ بازنشستگان نیروهای مسلح از ایثارگران هستند، اظهارکرد: یکی از راهبردهای مسئولان سازمان های تامین اجتماعی و بازنشستگی نیروهای مسلح بهره مندی بازنشستگان و خانواده آن ها از خدمات بیمه ای است.

وی ارایه خدمات بیمه ای به بازنشستگان را عامل ارتقای منزلت و معیشت آن ها دانست و گفت: بازنشستگان و خانواده آن ها می توانند از مزایای بیمه نامه های تکمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان صادر می شود

بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی بازنشستگان صادر می شود