مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-21سياسي

نشست هماهنگی فرکانسی ایران با عمان و امارات برگزار شد


نشست هماهنگی فرکانسی مرزی به صورت سه جانبه و مجازی میان ایران، عمان و امارات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رگولاتوری، علیرضا درویشی مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی بین المللی رگولاتوری از برگزاری نشست سه جانبه مجازی بین ایران، عمان و امارات درباره هماهنگی فرکانسی مرزی با حضور مدیران رگولاتوری و نمایندگان اپراتورهای سه کشور خبر داد.

وی گفت: این نشست به منظور بررسی وضعیت تداخلات فرکانسی، سرریز سیگنال در باندهای فرکانسی تلفن همراه به ویژه باندهای 3500 تا 2600 مگاهرتز و اقدامات صورت گرفته جهت کاهش و حذف تداخلات بین سه کشور برگزار شد.

مدیرکل دفتر سازمانهای تخصصی بین المللی رگولاتوری افزود: در زمینه باندهای فرکانسی پایین تر (1800 و 900 مگاهرتز) نیز قرار شد سه کشور سیم کارت اپراتورهای تلفن همراه خود را با یکدیگر مبادله کنند تا مطابق با توافقنامه قبلی اندازه گیری ها برای از بین بردن تداخلات مرزی راحت تر انجام شود.

وی درباره اندازه گیری تداخلات مرزی با استفاده از سیم کارت های معاوضه شده، عنوان کرد: این سیم کارت ها به دستگاههای اندازه گیری تداخلات مرزی متصل شده و به صورت دقیق تری تداخلات مرزی و مشخصات آن را نشان می دهد، که امیدواریم با این اقدام تداخلات مرزی در باندهای فرکانسی پایین تر نیز رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هماهنگی فرکانسی ایران با عمان و امارات برگزار شد

نشست هماهنگی فرکانسی ایران با عمان و امارات برگزار شد