مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21اقتصادي

انعقاد قرارداد پروژه میدان گازی تنگ بیجار میان دانشگاه چمران اهواز و وزارت نفت


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز از انعقاد قرارداد پروژه مطالعاتی میدان گازی تنگ بیجار و سپردن مطالعات این میدان گازی به متخصصان دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه شهید چمران اهواز از انعقاد قرارداد پروژه مطالعاتی میدان گازی تنگ بیجار و سپردن مطالعات این میدان گازی به متخصصان دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

غلامحسین خواجه در گفت وگو با ایسنا با اشاره به انعقاد این تفاهم نامه با وزارت نفت، اظهار کرد: امروز (31 شهریور) جلسه ای با حضور وزیر نفت و روسای تعدادی از دانشگاه های کشور، برای انعقاد 13 قرارداد پژوهشی میدان محور با دانشگاه های کشور تشکیل شد.

در این جلسه پروژه های مطالعاتی میادین بزرگ نفتی و گازی کشور به 13 دانشگاه محول شدند.

وی افزود: در ادامه ارتباطی که بین دانشگاه ها و وزارت نفت وجود دارد، یک قرارداد نیز با دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد شد که براساس این قرارداد، مطالعه و بررسی میدان گازی تنگ بیجار به دانشگاه سپرده شد.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه فعالیت های علمی و پژوهشی خود در حوزه نفت، پژوهشکده مطالعات میادین نفت و گاز را راه اندازی کرد که پروژه تنگ بیجار نیز در این پژوهشکده و با کمک متخصصان دانشگاه و شرکت های دانش بنیان، انجام خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد پروژه میدان گازی تنگ بیجار میان دانشگاه چمران اهواز و وزارت نفت

انعقاد قرارداد پروژه میدان گازی تنگ بیجار میان دانشگاه چمران اهواز و وزارت نفت