مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21سياسي

تاکید بر توسعه همکاری موزه های ایران و آلمان


دبیر اول و رییس بخش فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران - در دیداری با جبرییل نوکنده - رییس کل موزه ملی ایران - بر توسعه همکاری های میان موزه ای و برگزاری نمایشگاه های مشترک دو طرف تاکید کردند.

- اشتفان رایتسه - دبیر اول و رییس بخش فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران - در دیداری با جبرییل نوکنده - رییس کل موزه ملی ایران - بر توسعه همکاری های میان موزه ای و برگزاری نمایشگاه های مشترک دو طرف تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ملاقات دبیر اول و رییس بخش فرهنگی سفارت جمهوری فدرال آلمان در تهران بر نقش موزه ها در نزدیکی دو کشور ایران و آلمان تاکید کرد و از فعالیت های فرهنگی پیشین موزه ملی ایران قدردانی و نسبت به همکاری های علمی در حوزه های موزه داری و باستان شناسی اعلام آمادگی کرد.

مدیر کل موزه ملی ایران نیز در این ملاقات بر ضرورت گسترش روابط و همکاری بین موزه ای ایران و آلمان تاکید و به مهمترین رویدادهای مشترک قبلی آن ها و بازتاب آن اقدامات اشاره کرد.

نوکنده تاکید کرد: امیدواریم رایزنی فرهنگی آلمان، همکاری و حمایت های ویژه ای در تقویت روابط میان موزه ها و برگزاری پروژه های فرهنگی مشترک داشته و موزه ها را در دیپلماسی فرهنگی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توسعه همکاری موزه های ایران و آلمان

تاکید بر توسعه همکاری موزه های ایران و آلمان