مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21فرهنگي

مستند مافیای کنکور عرضه اینترنتی شد


مستند «سد در سد»، به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رییسی با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن، همزمان با اعلام نتایج کنکور 99 عرضه اینترنتی شد.

- مستند سد در سد ، به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رییسی با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن، همزمان با اعلام نتایج کنکور 99 عرضه اینترنتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج؛ مستند سد در سد در تلاش است تا با ارائه ای شفاف از حواشی برگزاری کنکور در سالهای گذشته، به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات سیستم آموزشی کشور باشد.

در این مستند نقش مافیای کنکور در مشکلات سیستم آموزشی کشور بررسی شده است.

براساس این خبر؛ در حال حاضر تمام خانواده هایی که به دنبال ادامه تحصیل فرزندانشان هستند، با موضوع مهمی به نام کنکور دست و پنجه نرم می کنند و در این مساله به بررسی نقش ارگان هایی مثل آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه ها بر فرآیند کنکور پرداخته شده است.

در ساخت مستند نقادانه سد در سد برخی چهره های علمی و سیاسی از جمله سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق اموزش و پرورش و سعید حسینی از منتقدین سیستم آموزشی همکاری داشته اند، اما متاسفانه نمایندگان مجلس که چندین سال روی این موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحبه نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند مافیای کنکور عرضه اینترنتی شد

مستند مافیای کنکور عرضه اینترنتی شد