مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21فرهنگي

مافیای کنکور و پشت پرده آن در مستند نقادانه «سد در سد»


مستند «سد در سد» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رییسی با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن، همزمان با اعلام نتایج کنکور 99 عرضه اینترنتی شد.

- مستند سد در سد به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدجواد رییسی با پرداختن به موضوع کنکور و مسائل و مشکلات پیرامون آن، همزمان با اعلام نتایج کنکور 99 عرضه اینترنتی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، مستند سد در سد به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدجواد رییسی در تلاش است تا با ارائه ای شفاف از حواشی برگزاری کنکور در سال های گذشته، به دنبال راه حلی برای برون رفت از مشکلات سیستم آموزشی کشور باشد.

در این مستند نقش مافیای کنکور در مشکلات سیستم آموزشی کشور بررسی شده است.

در حال حاضر تمام خانواده هایی که به دنبال ادامه تحصیل فرزندانشان هستند، با موضوع مهمی به نام کنکور دست و پنجه نرم می کنند و در این مستند به نقش ارگان هایی مثل آموزش و پرورش، وزارت علوم و دانشگاه ها بر فرآیند کنکور پرداخته شده است.

در ساخت مستند نقادانه سد در سد برخی چهره های علمی و سیاسی از جمله سیدمحمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش و سعید حسینی از منتقدین سیستم آموزشی همکاری داشته اند اما متاسفانه نمایندگان مجلس که چندین سال روی این موضوع کار کرده بودند حاضر به مصاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای کنکور و پشت پرده آن در مستند نقادانه «سد در سد»

مافیای کنکور و پشت پرده آن در مستند نقادانه «سد در سد»