مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:552020-09-21اقتصادي

مشکل آب شرب روستاهای خدابنده با 1000 میلیارد تومان حل می شود


مدیر شرکت آب و فاضلاب خدابنده گفت: برای حل مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان نیاز است.

- ایسنا/زنجان مدیر شرکت آب و فاضلاب خدابنده گفت: برای حل مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد تومان نیاز است.

سعید بدیعی فرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تعداد کل روستاها در این شهرستان اظهار کرد: خدابنده 229 روستا دارد که از این تعداد 60 روستا غیر تحت پوشش و 159 روستا نیز تحت پوشش این شرکت است.

وی با اشاره به اینکه روستاهای زیر 50 خانوار غیر تحت پوشش با کمبود آب مواجه هستند، تصریح کرد: 30 روستا در این شهرستان که تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار دارند با مشکلات متوسط و نیز 20 روستا با مشکلات جدی مواجه است که با تکمیل پروژه های در دست اقدام، حداقل مشکل 15 روستا حل می شود.

بدیعی فرد با بیان اینکه فرسودگی تاسیسات از عمده مشکلات شبکه آب رسانی در شهرستان است، افزود: فرسودگی تاسیسات در همه بخش ها وجود دارد.

هر چند روستاهای بخش افشار با مشکل کمی و روستاهای بخش بزینه رود و بخش مرکزی با مشکل کیفی آب شرب مواجه هستند.

مدیر شرکت آب و فاضلاب خدابنده با بیان اینکه با جذب و تخصیص اعتبارات، مشکلات در همه بخش ها قابل حل است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار ملی از محل سد گلابر و سد تالوار، مشکل آب شرب شهرستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب شرب روستاهای خدابنده با 1000 میلیارد تومان حل می شود

مشکل آب شرب روستاهای خدابنده با 1000 میلیارد تومان حل می شود