مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-21ورزشي

آخرین وضعیت صدور مجوز برگزاری لیگ و اردوهای ملی در رشته تکواندو


رییس فدراسیون تکواندو آخرین وضعیت برگزاری لیگ ها در رشته های مختلف تکواندو را تشریح و اعلام کرد: در رابطه با اردوهای ملی و لیگ پومسه جوز گرفته بودیم و منتظر ابلاغه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای لیگ کیوروگی هستیم.

- رییس فدراسیون تکواندو آخرین وضعیت برگزاری لیگ ها در رشته های مختلف تکواندو را تشریح و اعلام کرد: در رابطه با اردوهای ملی و لیگ پومسه جوز گرفته بودیم و منتظر ابلاغه ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای لیگ کیوروگی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد پولادگر در حاشیه سی و دومین نشست مقابله با گسترش کرونا در ورزش که به میزبانی فدراسیون تکواندو برگزار شد با اشاره به اینکه این فدراسیون جزو اولین هایی بود که پروتکل های بهداشتی مربوطه را تدوین و ارائه کرد و گفت: در ابتدای امر با برگزاری مسابقات و اردوها موافقت شد اما پس از آن به دلایل مشخص از جمله شیوع ویروس مسابقات به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: به تازگی و از هفته آینده قرار است با برگزاری مسابقات و لیکا در رشته های مختلف با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده و نظارت جدی برگزار شود که رشته تکواندو نیز از این قضیه مستثنا نیست.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه پیش از این مجوز برگزاری اردو ها در رشته تکواندو صادر شده است، اظهار کرد: در حال حاضر برگزاری لیگ برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت صدور مجوز برگزاری لیگ و اردوهای ملی در رشته تکواندو

آخرین وضعیت صدور مجوز برگزاری لیگ و اردوهای ملی در رشته تکواندو