مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:202020-09-21فرهنگي

آیین رونمایی از کتاب بین قاره ای «Una Melodia Chiamata Pace» برگزار شد


کتاب Una Melodia Chiamata Pace که به همت «آکادمی پیام آوران صلح و تمدن» و با همکاری انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی به زبان انگلیسی و با مشارکت بیش از 30 کشور جهان منتشر شده است، - آیین رونمایی از کتاب بین قاره ای Una Melodia Chiamata Pace برگزار شد کتاب Una Melodia Chiamata Pace که به همت آکادمی پیام آوران صلح و تمدن و با همکاری انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی به زبان انگلیسی و با مشارکت بیش از 30 کشور جهان منتشر شده است، با حضور سفیر واتیکان در تهران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کتاب طولانی ترین اثری است که در زمینه صلح در قرن 21 چاپ شده و نویسندگان و پژوهشگران متعددی از کشور های مختلف در نگارش این اثر سهم داشته اند، سید عباس موسوی سخنگوی سابق وزارت امورخارجه و سفیر فعلی ایران در جمهوری آذربایجان نیز مقدمه ای در آغاز این کتاب نوشته است.

این کتاب حاوی 140 اثر در مورد صلح است که با حمایت سفارت واتیکان در تهران منتشر شده و در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بحران کرونا رونمایی جهانی آن در شهر واتیکان انجام خواهد شد.

گفتنی است ریاست موسسه آکادمی پیام آوران صلح و تمدن که منتشر کننده این کتاب بین قاره ای می باشد، بر عهده الیاس عقیلی عضو شورای مرکزی انجمن علمی روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از کتاب بین قاره ای «Una Melodia Chiamata Pace» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب بین قاره ای «Una Melodia Chiamata Pace» برگزار شد