مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-21اقتصادي

طرح «ارتقاء حاصلخیزی خاک کشاورزی» تهیه می شود


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: تهیه طرح مدیریت جامع خاک دیمزارها و طرح شناسایی و ارتقاء ماده آلی و حاصلخیزی خاک کشاورزی در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد اکبری در پنجمین جلسه شورای راهبردی خاک که در محل مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مصوبات جلسه قبل، طرح مدیریت جامع خاک دیمزارها و طرح شناسایی و ارتقا ماده آلی و حاصلخیزی خاک کشاورزی توسط مؤسسه تحقیقات خاک و آب و پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری در دست تهیه و تدوین است.

وی گفت: در خصوص ایجاد ردیف بودجه در زمینه خاک، کار کارشناسی و مستندات پشتیبان تهیه و در سطح کارشناسی در سازمان برنامه و بودجه پذیرفته شده است.

اکبری ادامه داد: کاربرگ های ردیف بودجه مورد نظر با امضای وزیر جهاد کشاورزی برای معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در طرح های اجرایی آب و خاک مانند طرح های آبیاری تحت فشار، تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی، بازسازی و نوسازی قنوات و زهکشی اراضی و تهیه شناسنامه خاک در مقیاس اجرایی آن طرح ها از برنامه های معاونت آب و خاک است و دستورالعمل های لازم در این خصوص با امضای وزیر جهاد کشاورزی برای عملیاتی شدن در سراسر کشور بزودی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «ارتقاء حاصلخیزی خاک کشاورزی» تهیه می شود

طرح «ارتقاء حاصلخیزی خاک کشاورزی» تهیه می شود