مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-21حوادث

دستگیری اعضای باند «سارقان اتوبانی» در عملیات پلیس زرندیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره جزییات این خبر اظهار کرد: چندی پیش فردی در تماس با مرکز فوریت های پلیس 110، گزارشی از سرقت به عنف خودروی تریلی خود را در اتوبان ساوه – تهران به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام کرد.

وی افزود: در پی شکایت این فرد مبنی بر سرقت یک دستگاه تریلی FH در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، دستگیری سارقین به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: شاکی به مأموران اعلام کرد که راننده تریلی با بار گنداله آهن بودم که برای استراحت در کنار جاده متوقف شدم که موقع حرکت متوجه پنچر بودن یکی از لاستیک ها شدم؛ در همین حین یک دستگاه خودروی پژو 405 کنار من متوقف شد و دو نفر مرد قوی هیکل پیاده شدند و پس از بستن دست و پاهایم بنده را در بیابان رها کردند و بار تریلی را جدا کرده و تریلی را به سرقت بردند.

سپهوند در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات گسترده و پیچیده موفق شدند یکی از سارقان را در یکی از استان های هم جوار شناسایی و با نیابت قضایی دستگیر کنند.

وی با اشاره به دستگیری دو نفر دیگر اعضای باند اضافه کرد: یک نفر مال خر نیز در این رابطه دستگیر و متهمین علاوه بر اعتراف به سرقت به عنف تریلی به 2 فقره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند «سارقان اتوبانی» در عملیات پلیس زرندیه

دستگیری اعضای باند «سارقان اتوبانی» در عملیات پلیس زرندیه