مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-21فناوري

پلی پاد اولین کنسول بازی ابری ایرانی


در کنسول بازی ابری پلی پاد دیگر نیازی به دانلود بازی، در اختیار داشتن سخت افزارهای قدرتمند و یا خرید دستگاه های گران قیمت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام پلی پاد، کنسول بازی، پیش از این، دستگاه بازی نیاز اولیه برای بازی کردن تلقی می شد.

بازی ها از طریق ابزاری خارجی نظیر فیلم و کارتریج و در نسل های بعدی سی دی و دی وی دی در دستگاه قرار گرفته و امکان دسترسی به بازی را فراهم می ساخت.

در فناوری های نو که هدف رفع محدودیت ها و نیز ارائه کیفیت بهتر است، دیگر نیازی به دانلود بازی، در اختیار داشتن سخت افزارهای قدرتمند و یا خرید دستگاه های گران قیمت نیست.

ٱیا پلی پاد انقلابی در صنعت بازی و سرگرمی است؟ سرویس های پلی پاد که بر مبنای فناوری های روز جهانی به صورت عمومی و حتی زودتر از رقبای خارجی در اختیار کاربران ایرانی و خاورمیانه قرار گرفته، دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و معماری فنی بومی و متمایزی دارد به طوری که این پلتفرم به سمت ایجاد یک بستر تجاری و سرگرمی در صنعت بازی (گیم سنتر) حرکت کرده است.

اکنون این امکان برای علاقه مندان به بازی (گیمرها)، بازی سازان و صاحبان مشاغل مختلف در صنعت بازی فراهم شده تا با حضور در پلی پاد از مزایای سرویس های مختلف آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلی پاد اولین کنسول بازی ابری ایرانی

پلی پاد اولین کنسول بازی ابری ایرانی