مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-21ورزشي

کرونا به ورزش آسیب زده است/ راه اندازی انستیتو کشتی در مازندران


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به ظرفیت های استان در ورزش کشتی گفت: کرونا به ورزش و گردشگری بیشترین آسیب را وارد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رنگرز ظهر دوشنبه در دیدار با رییس هیئت کشتی استان با بیان اینکه انتظارات از کشتی مازندران بسیار بالاست، گفت: این رشته در مازندران آنقدر ظرفیت دارد که باید حرف اول را در ورزش کشور بزند.

وی با بیان اینکه شرایط سختی برای مدیریت هیأت ها بخصوص کشتی وجود دارد، افزود: حفظ جایگاه حقیقی خود آقای عسکری محمدیان و رشد ورزش کشتی در اولویت دست اندرکاران این رشته در استان باید باشد.

وی با تاکید بر اینکه کشتی ورزش اول کشور است و باید در الویت باشد، تصریح کرد: مقامات ورزشی کشور نیز معتقدند که کشتی مازندران باید حرف اول را در کشور بزند تا در دنیا برای ایران افتخار آفرینی کند بنابراین اگر پتانسیل ورزش استان به زمینه اجرایی پیدا کند مدال آوری کشور در سطح جهان افزایش خواهد یافت.

رنگرز با اعلام اینکه دستگاه ورزش استان برای کشتی کم نخواهد گذاشت، اظهار داشت: در برگزاری رقابت ها و میزبانی ها حمایت کامل صورت خواهد گرفت.

در بخش آموزش نیز باید تدابیر ویژه ای اتخاذ شود چون ورودی کشتی گیران در حال کاهش است، به خاطر مسائل مالی ورزش دیگر در اولویت بسیاری از خانواده نیست و برای همین برای آموزش عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به ورزش آسیب زده است/ راه اندازی انستیتو کشتی در مازندران

کرونا به ورزش آسیب زده است/ راه اندازی انستیتو کشتی در مازندران