مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-21سياسي

مردم دربرابر سختی ها تسلیم نمی شوند/ دفاع مقدس برگ زرین انقلاب است


هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی ها سر فرو نیاوده است.

- رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی ها سر فرو نیاوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی امروز(دوشنبه) در حاشیه آیین تجلیل و تکریم از یک ملیون پیشکسوت دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس برگ زرینی و مهمی از تاریخ انقلاب و حیات ملت ما است.

وی افزود: بزرگداشت این هفته و این واقعه مهم یک امر ضروری انقلاب به حساب می آید که تداوم انقلاب را تضمین و به ما یادآوری می کند که چه بزرگانی را از دست داده و به چه دست آوردهای عظیمی دست یافته ایم.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و بزرگی هاست و به ما یادآوری می کند که ملت ایران در هیچ شرایطی در برابر سختی ها سر فرو نیاوده است و با قدرت در مقابل دشواری های راه عزت را انتخاب و ایستاده است.

سردار وحیدی گفت: ملت ما پیروزی های بزرگی را در پس این ایستادگی به دست آورده است و امروز نیز قطعه دیگری از تاریخ ماست که با ایستادگی در برابر توطئه ها و فشارهای دشمن سرافرازانه یکی پس از دیگری دشمن را در جبهه های مختلف با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دربرابر سختی ها تسلیم نمی شوند/ دفاع مقدس برگ زرین انقلاب است

مردم دربرابر سختی ها تسلیم نمی شوند/ دفاع مقدس برگ زرین انقلاب است