مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-21اجتماعي

نوش داروهایی که راز و جرگلانی ها برای رهایی از سیل به دنبالشان هستند


رودخانه ها کاسه صبرشان لبریز می شود، گاه از بارش شدید باران و گاه از تصرف حریم شان از سوی انسان و امان از وقتی که این لبریز شدن، خودش را با سیل نشان دهد؛ - ایسنا/خراسان شمالی رودخانه ها کاسه صبرشان لبریز می شود، گاه از بارش شدید باران و گاه از تصرف حریم شان از سوی انسان و امان از وقتی که این لبریز شدن، خودش را با سیل نشان دهد؛ همه آن چه را که جلوی پایش باشد می شوید، تخریب می کند و با خود می برد و شرایط بحرانی ایجاد می کند، بحرانی که زخم آن سال های زیادی خوب نخواهد شد و گاهی نیز درمانی نخواهد داشت.

راز و جرگلان این شهرستان مرزی، منطقه ای است که چندین سال وقوع سیل های مخرب را به چشم خود دیده و از این بابت دچار خسارت های فراوانی شده و حال خسته و حتی نگران از وقوع سیلاب های دیگر با فرارسیدن فصل سرما است.

خراسان شمالی جزء 10 استان سیل خیز کشور جواد نظری مدیر کل بحران استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه خراسان شمالی جزء 10 استان سیل خیز کشور است، گفت: خراسان شمالی دو حوضه اصلی اترک شامل شهرستان های شیروان، مانه و سملقان، بجنورد و راز و جرگلان و حوضه کویر مرکزی شامل اسفراین، گرمه و جاجرم دارد.

وی افزود: با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه، بسیاری از نقاط این استان در معرض سیل قرار دارد که در این میان لایروبی نشدن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش داروهایی که راز و جرگلانی ها برای رهایی از سیل به دنبالشان هستند

نوش داروهایی که راز و جرگلانی ها برای رهایی از سیل به دنبالشان هستند