مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:252020-09-21سياسي

راه حل های حناچی برای انجام تکالیف مقرر در ماده 35 برنامه سوم


شهردار تهران در پاسخ به تذکر شورای شهر به اعلام راه حل های موجود برای انجام تکالیف مقرر در ماده 35 برنامه سوم توسعه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهردار تهران نسبت به تذکر محمد سالاری رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران مبنی بر لزوم انجام تکالیف مقرر در ماده 35 برنامه سوم توسعه شهر تهران واکنش نشان داد.

متن نامه به شرح ذیل است؛ با سلام و احترام بازگشت به نامه شماره 160/1452 مورخ 99/02/07 در خصوص تذکر جناب آقای مجید فراهانی، عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران پیرامون انجام تکالیف مقرر در ماده 35 برنامه سوم توسعه شهر تهران به استحضار می رساند: 1- واریز منابع درآمدی به حساب های معرفی شده بانکی توسط اداره کل خزانه داری پس از تأیید شورا در خصوص اجرای این بند، چالش ها، موانع موجود، مشکلات قانونی و حقوقی از جمله قانون تجارت، بودجه سنواتی شهرداری تهران و … طی نامه شماره 1439264 مورخ 1398/12/10 به آن شورای محترم اعلام گردیده است، علی ایحال پیگیری ها و رایزنی ها با توجه به موانع موجود در حال انجام است.

2- استقرار خزانه داری الکترونیک خزانه داری الکترونیک با همکاری سازمان فاوا و بانک شهر تهیه و به صورت پایلوت در اداره کل خزانه داری اجرا شد که پس از رفع و اصلاح مشکلات احتمالی به کلیه واحدهای تابعه شهرداری تهران تسری خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل های حناچی برای انجام تکالیف مقرر در ماده 35 برنامه سوم

راه حل های حناچی برای انجام تکالیف مقرر در ماده 35 برنامه سوم