مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-21سياسي

اقتصاد مقاومتی با تفکر رزمندگان دفاع مقدس عملی می شود


جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه شکست حصر اقتصادی با مدیریت اشرافیگری ممکن نیست، گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی روحیه جهادی، مدیریت انقلابی و تفکر ولایی لازم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمدیار خاضع امروز در جمع فرماندهان و ایثارگران دفاع مقدس در مصلای دهدشت اظهار داشت: دفاع مقدس به ما آموخت در گرداب فتنه ها راه را از چاه تشخیص دهیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نکته اساسی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان کلیدواژه بنیان دفاع مقدس این است که هر جا ما به فرامین امامین انقلاب و منویات آنها عمل کردیم رشد چند درصدی داشتیم و هر جا عمل نکردیم یا سهل انگاری کردیم زمینگیر شدیم.

این جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه راز دفاع از ولایت اتصال امت با ولی امر مسلمین است، افزود: این کاری بود که شهیدان و ایثارگران در دوران طلایی دفاع مقدس به منصه ظهور رساندند.

خاضع ادامه داد: امروز گنجینه دفاع مقدس برای مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی کشور راهگشاست.

وی با اشاره به رفتار بنی صدر در جنگ و بی تفاوتی او نسبت به تجاوز دشمن به خاک میهن گفت: بعد از عزل بنی صدر در خرداد 1360 رزمندگان زیر چتر ولایت فقیه با سه خصیصه مدیریت جهادی،روحیه انقلابی و تفکر ولایی که گره گشای همه مشکلات ما است به میدان آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی با تفکر رزمندگان دفاع مقدس عملی می شود

اقتصاد مقاومتی با تفکر رزمندگان دفاع مقدس عملی می شود