مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-21سياسي

بیست و هشتمین گفتگوی زنده اینستاگرامی سیمرغ پارسی برگزار می شود


در ادامه سلسله برنامه ها و نشست های مجازی با موضوع مجموعه گفتارهایی در زبان و ادبیات فارسی، گفتگوی سیمرغ پارسی از سوی بنیاد سعدی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن با عنوان آموزش زبان و ادبیات فارسی در ژاپن برگزار خواهد شد.

- بیست و هشتمین گفتگوی زنده اینستاگرامی "سیمرغ پارسی" برگزار می شود در ادامه سلسله برنامه ها و نشست های مجازی با موضوع مجموعه گفتارهایی در زبان و ادبیات فارسی، گفتگوی "سیمرغ پارسی" از سوی بنیاد سعدی و با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن با عنوان "آموزش زبان و ادبیات فارسی در ژاپن" برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میهمانان این برنامه دکتر سارا سعیدی استاد مدعو دانشگاه مطالعات خارجی توکیو و تویوکو موریتا استاد دانشگاه، ایران شناس و استاد زبان و ادبیات فارسی خواهند بود که با مدیریت گفتگو توسط دکتر الهام حدادی کارشناس معاونت امور بین الملل بنیاد سعدی به اجرا در خواهد آمد.

این برنامه روز سه شنبه 1 مهرماه 1399(22 سپتامبر2020) از ساعت 16:00 به وقت توکیو (10:30 صبح به وقت تهران) در فضای اجتماعی اینستاگرام بنیاد سعدی به صورت زنده برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با ورود به آدرس @saadifoundation در این گفتگو مشارکت و حضور یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و هشتمین گفتگوی زنده اینستاگرامی سیمرغ پارسی برگزار می شود

بیست و هشتمین گفتگوی زنده اینستاگرامی سیمرغ پارسی برگزار می شود